Aktuális hírek

Helyi adózási információk

Tisztelt Adózók!

Felhívjuk a magánszemély adózók figyelmét, hogy az adókötelezettségüket érintő módosításokat a változást követő 15 napon belül jelentsék be az Adó irodán, a megfelelő nyomtatványok benyújtásával.

A bejelentési és bevallási nyomtatványok megtalálhatóak a http://halasztelek.hu weboldalon.
Magánszemély-, és egyéni vállalkozó adózók teljesíthetik adatszolgáltatási, bevallási, illetve bejelentési kötelezettségüket az e-Papír, vagy az ELÜGY szolgáltatáson keresztül is- amennyiben rendelkeznek Ügyfélkapu regisztrációval-, ahol lehetőségük nyílik online nyomtatványkitöltésre-, beküldésre, valamint a kitöltött nyomtatvány kinyomtatására is.

A nyomtatványok kitöltésével és a helyi adózáshoz kapcsolódó kérdéseikkel a 24-517-260-as központi számról kapcsolva az Adó iroda munkatársai állnak szíves rendelkezésükre ügyfélfogadási időben.

Felhívjuk a halásztelki illetőséggel rendelkező vállalkozások figyelmét, hogy adóügyeik intézését 2019. január elsejétől kizárólag elektronikus úton, az e-Papír, vagy az ELÜGY szolgáltatáson keresztül tehetik meg.

 

Hivatalunk 2019. január elsejével csatlakozott az ún. ASP programrendszerhez, mely központosított, az önkormányzatok részére államilag kifejlesztett szakrendszerekből áll.
Hivatalon belül az Adó iroda 2019. február közepén kell csatlakozzon az ASP Adó szakrendszeréhez. A sikeres csatlakozás után adózóink elektronikusan is lekérhetik számlaegyenlegeiket regisztrálást követően, amennyiben rendelkeznek ügyfélkapuval, illetve Cégkapuval. 

Erről a részletes tájékoztatást IDE kattintva érhetnek el.

Tájékoztatjuk Adózóinkat, hogy az év eleji Gépjárműadó határozatok, valamint az első féléves befizetésekhez kapcsolódó Értesítők kiküldése február utolsó hetétől kezdődően fog történni postai, illetve elektronikus úton.

ado befizetes hataridok