HELYI ADÓ HÍREK
Halásztelek Város Önkormányzatának Adóirodája tájékoztatja a
MAGÁNSZEMÉLYEKET, hogy amennyiben az első félévi értesítővel kiküldött csekkek pótlása szükséges, kérjük jelezzék az Adóiroda munkatársai felé, az adataikban bekövetkezett változásokról a változást követő 15 napon belül értesítsék Hatóságunkat a megfelelő nyomtatványon.
Halásztelek Város Önkormányzatának Adóirodája tájékoztatja az
EGYÉNI VÁLLALKOZÓKAT, hogy a 2020-as adóévtől Adófolyószámlájukról az E-Önkormányzat portálon keresztül Ügyfélkapus hozzáférésükkel tájékozódhatnak! Ehhez a www.halasztelek.hu oldalon található leírás és navigációs panel nyújt további segítséget!
Amennyiben egyéni vállalkozásával kapcsolatban pénzforgalmi számlanyitási kötelezettsége nincs, és adófizetési kötelezettségét nem átutalással kívánja teljesíteni, úgy készpénzátutalási megbízást az Adóirodánál igényelhet!
Halásztelek Város Önkormányzatának Adóirodája tájékoztatja a
GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEKET, hogy a 2020-as adóévtől Adófolyószámlájukról az E-Önkormányzat portálon keresztül Ügyfélkapus/Cégkapus hozzáférésükkel tájékozódhatnak, amennyiben nyújtottak be meghatalmazást az Önkormányzat felé!
A 2020. második félévre vonatkozó befizetéseiket 2020.09.15-ig teljesíthetik késedelmi pótlék mentesen adózóink.
Befizetéseiket az év elején kipostázott értesítőkhöz mellékelt csekkeken, illetve a következő bankszámlaszámokra teljesíthetik:
Építményadó: 10400195-49575251-49551020
Telekadó: 10400195-49575251-49551109
Iparűzési adó: 10400195-49575251-49551044
Gépjárműadó: 10400195-49575251-49551099
Késedelmi pótlék: 10400195-49575251-49551068
Bírság: 10400195-49575251-49551051
Talajterhelési díj: 10400195-49575251-49551075
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban E-ügyintézési tv.) 2. § (1) bekezdése szerint az elektronikus ügyintézést biztosító szervek a feladat- és hatáskörükbe tartozó ügy, valamint a jogszabály alapján biztosítandó szolgáltatásaik igénybevételéhez, lemondásához vagy módosításához szükséges ügyeknek (e rész alkalmazásában a továbbiakban együtt: ügy) az ügyfelekkel történő elektronikus intézését az e részben meghatározottak szerint kötelesek biztosítani.
Az E-ügyintézési tv. 9. § (1) bekezdés aa) pontja alapján a gazdálkodó szervezet, ha nemzetközi szerződésből eredő kötelezettség alapján törvény vagy nemzetközi szerződés eltérően nem rendelkezik, elektronikus ügyintézésre köteles valamennyi, a 2. § (1) bekezdése szerinti ügy tekintetében.
Az E-ügyintézési tv. 9. § (5) bekezdése szerint, ha jogszabály egy nyilatkozat megtétele vonatkozásában az elektronikus kapcsolattartást – vagy az elektronikus kapcsolattartás módját – kötelezővé teszi, az e követelménynek meg nem felelő nyilatkozat – a törvényben meghatározott és a (4) bekezdésben foglalt esetek kivételével – hatálytalan.
Együttműködésüket köszönjük!