Bölcsődei jelentkezés
Tisztelt Szülők!
A Tündérpalánta Bölcsőde 2021/2022. nevelési évre szóló felvételi rendje az alábbiak szerint alakul:
Jelentkezési kérelmüket elektronikus vagy postai úton nyújthatják be 2021. április 19-23-ig.
A személyes benyújtás lehetősségét rendkívüli esetben, és előre - telefonon - egyeztetett időpontban tudjuk csak biztosítani.
E-mail címünk: tunderpalanta@halasztelek.hu
Levelezési címünk: Halásztelki Humánszolgáltató Központ Tündérpalánta Bölcsőde 2314 Halásztelek, Iskola u. 2.
A jelentkezéshez szükséges dokumentumok:
• Kitöltött és mind a 2 szülő által aláírt jelentkezési lap, (mely letölthető IDE kattintva, de kérésre e-mailben is elküldjük a szülőnek)
• Gyermek Taj kártyája.
• Gyermek lakcím kártyája.
• Szülők lakcím kártyája.
• Gyermek születési anyakönyvi kivonata.
• Apa esetében munkáltatói igazolása, Anya esetében szándéknyilatkozat a munkáltatótól a várható munkába lépés pontos idejéről.
• Amennyiben a gyermeke tartós beteg vagy ételallergiás, akkor az arról szóló szakorvosi vélemény.
• Amennyiben a gyermeke sajátos nevelési igényű, akkor a szakértői bizottság szakvéleménye.
• Nagycsaládosok esetén az azt megállapító határozat. (MÁK)
• Rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság esetén az azt megállapító határozat. (Jegyző)
• Nevelésbe vett gyermek esetén az azt megállapító jogerős határozat másolatban.
• Egyedülállóság esetén: jogerős bírósági ítélet a gyermekelhelyezésről / jogerős gyámhatósági határozat / közokiratba foglalt kötelezettségvállaló nyilatkozat.
A jelentkezési lapon és a munkáltatói igazoláson kívül a felsorolt dokumentumokat másolatban kérjük benyújtani postai úton történő jelentkezés esetén.
Elektronikus jelentkezés esetén kérjük, figyeljenek a scannelt / fotózott dokumentumok minőségére!
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak hozzánk bizalommal a 06-24-662-968-as telefonszámon, vagy a tunderpalanta@halasztelek.hu e-mail címen.
Halásztelek, 2021. 02. 03.
Üdvözlettel:
Tar-Bárczy Szilvia
intézményvezető
- Előző
- Következő >>