Betűméret

akadalymenteslogo

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Tájékoztató az idősek megsegítésére

A koronavírus megfékezésének érdekében Halásztelek Város Önkormányzata is segíteni kíván a 70 év feletti halásztelki lakosoknak Család és Gyermekjóléti Szolgálatán keresztül. 

Kérjük, hogy akik igényt tartanak a segítségére, ezt
a +36-20-431-6219-es telefonszámon
vagy
emailben a gyermekjoleti@halasztelek.hu címen jelezzék.

A fenti elérhetőségeken a név, lakcím és telefonszám megadását követően kérhetnek segítséget az idősek a településen történő bevásárlásban, gyógyszerek kiváltásában és felírtatásában.
Azon lakosok jelentkezését is a fenti elérhetőségek valamelyikén várjuk, akik munkájukkal önkéntesen hozzá kívánnak járulni az idősek megsegítésén.
Kérjük, hogy csak olyan személyek jelentkezzenek, akik nem tartoznak a veszélyeztetett korosztályba, - egészségügyi kategóriába.

Vigyázzunk egymásra és tartsuk be a vírussal kapcsolatos védekezési előírásokat!

2020. március 23.
Szabó Tibor
polgármester

idosek segitese

Szünetel a zöldhulladék elszállítása

TÁJÉKOZTATÁS

Tisztelt Lakosok!

A COVID-19 vírus miatt kialakult veszélyhelyzetre való tekintettel a zöldhulladék elszállítása, mely a Németh Ferenc Sportcentrum területe elől, minden hónap utolsó péntek délutánján történik, március, április hónapban szünetel.

A zöldhulladék újra elszállításának folytatásáról a Halásztelki Hírmondóban illetve a hivatalos honlapon tájékoztatni fogjuk a lakosságot.
Megértésüket köszönöm,

Halásztelek, 2020. 03. 23.

Szabó Tibor

Polgármester

zoldhulladek

Tájékoztatás háziorvosi betegellátásról 2020.03.17-től

Tisztelt Halásztelki Lakosok!

A 2020. március 16. napján kiadott miniszteri utasítás rendelkezése szerint a 65 évnél idősebb háziorvosok nem kerülhetnek közvetlen kapcsolatba a betegekkel.

Tekintettel arra, hogy Halásztelek Város két háziorvosi körzete is érintett, így ideiglenesen szükségessé vált a betegellátás rendjének módosítása annak érdekében, hogy a betegek ebben az időszakban is megfelelően ellátottak legyenek.

Azokat a betegeket, akik az 1. számú háziorvosi körzethez (Dr. Füredi Béla) tartoznak, sürgős, személyes betegellátást is igénylő problémákkal Dr. Gál Péter Zoltán háziorvoshoz fordulhatnak a doktor úr rendelési ideje alatt, a Kisgyár u. 2. száma alatt található rendelőbe.

Dr. Gál Péter Zoltán rendelési idejét ide kattintva megtekintheti.

A 2. számú háziorvosi körzethez (Dr. Fodor József) tartozó betegek sürgős, személyes betegellátást is igénylő problémákkal Nyitrainé Dr. Gyöngyösi Gabriella háziorvoshoz fordulhatnak a doktornő rendelési ideje alatt, a Kisgyár u. 37. száma alatt található rendelőbe.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a doktornő ideiglenesen a hétfői napon áttette a rendelési idejét délelőttre (8:00-12:00), azért, hogy így biztosítva legyen a hét minden napján délelőtt és délután is a háziorvosi ellátás a városban.

Nyitrainé Dr. Gyöngyösi Gabriella rendelési idejét ide kattintva megtekintheti.

A Pest Megyei Kormányhivatal Szigetszentmiklósi Járási Hivatal Népegészségügyi Osztály tájékoztatása szerint azon 65 évnél idősebb háziorvosok/fogorvosok, akiket érint a miniszteri utasításban megjelent korlátozás a közvetlen orvos-beteg találkozásra vonatkozóan gondoskodniuk szükséges az ápoló jelenlétével, telefonos elérhetőség/konzultáció biztosításával megoldott legyen a távkonzultáció, az e-receptírás és a szükséges ellátás.

Ennek megfelelően ezúton is kérjük Önöket, hogy akinek receptre van szüksége, vagy állapota nem indokolja a sürgős orvosi ellátást, azok telefonon kérjenek orvosi konzultációt, valamint írassák fel gyógyszereiket. Mind az 1. és a 2. számú háziorvosi körzethez tartozó betegek esetében a doktor urak megszokott rendelési idejében van telefonos konzultáció, valamint lehetőség a gyógyszerek felíratására e-recepten keresztül! Ezekben az esetekben NE forduljanak a helyettesítő háziorvosokhoz, csak kizárólag akkor, ha sürgős és személyes betegellátásra van szükség.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

 

A játszóterek, és a Németh Ferenc Sportcentrum épületének zárva tartása

A COVID-19 vírus terjedésének megelőzése érdekében

2020. március 18. napjától

a halásztelki játszóterek, a Németh Ferenc Sportcentrum épülete és a hozzá tartozó külső terület határozatlan ideig zárva tart.

jatszotes zarva

Tájékoztatás a bölcsődei és óvodai ellátás szüneteltetéséről, valamint a kapcsolattartás rendjéről

A 45/2020. (III.14.) Korm. rendelet 2. § értelmében Halásztelek Város Polgármestere elrendeli a bölcsődei, óvodai ellátás szüneteltetését 2020.03.17-től határozatlan időre.

Az önkormányzati intézmények esetében a kapcsolattartás az alábbiak szerint zajlik:

A Halásztelki Tündérkert Óvoda esetében az eddig szokásos módon, a csoportok zárt oldalain fogják a pedagógusok az új információkat, esetleges változásokat közölni. A szülők esetleges probléma esetén ezekben a csoportokban jelezhetik a pedagógusok felé kérésüket.

A Tündérpalánta Bölcsőde ügyeleti ellátást biztosít azon gyermekek számára, akiknek szülei közszolgáltatási feladatokat látnak el (egészségügyben, rendvédelmi szervnél, katasztrófavédelemnél, tömegközlekedést biztosító cégnél dolgoznak), továbbá azon gyermekek részére, akik felügyeletét csak nagyszülők / idős hozzátartozókkal tudnák a szülők biztosítani. Az ügyelet ideje alatt 7-17 óráig, illetve szükség szerint tartanak nyitva. Kérjük, hogy ügyeleti igényüket hivatalos elérhetőségeink valamelyikén jelezzék számunkra!

Az ügyeleti időszakra március 17-től nem kell étkeztetési- és gondozási térítési díjat fizetni azon gyermekek után, akik nem veszik igénybe az ügyeleti ellátást. A már befizetett térítési díjak a nyitás után jóváírásra fognak kerülni.

A Halásztelki Humánszolgáltató Központ további tájékoztatóját a Bővebben gombra kattintva olvashatja.

Bővebben...

A Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus járvány miatt a Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel. 

Személyes ügyintézés csak előzetes egyeztetést követően (telefonon, vagy e-mailben) a pontosan meghatározott időpontban lehetséges. A kapcsolattartás telefonon, vagy e-mailben történik. Az ügyintézés esetében kérjük válasszák a hivtalos (ügyfélkapus, cégkapus) elektronikus ügyintézési módot. Amennyiben ez nem megoldott az ügyintézővel egyeztetett módon, akár e-mailben vagy telefonon is lehetséges az ügyintézés, amennyiben ezt az ügy típusa engedi.
Bővebben a témáról IDE kattintva olvashat.
Az olyan dokumentumok számára, melyek elektronikus úton nem küldhetőek be, vagy az ügyfélnek erre nincs lehetősége, kihelyezésre került egy doboz az ügyfélszolgálati bejáratnál (az épületen belül), melybe lezárt borítékban bedobható, továbbítható a dokumentum. 
Az ügyintézők közvetlen elérhetőségét az alábbi linkekre kattintva találják meg:

Adó ügyek
Pénzügyek
Hatósági ügyek
Szociális ügyek
Anyakönyvvezető
Közterület-felügyelő

Központi telefonszámunk: 06 24 517 260
Polgármesteri kabinet: 06 24 517 260 / 102 mellék
Jegyzői kabinet: 06 24 517 270
Az intézkedések visszavonásig érvényesek.
Megértésüket és közreműködésüket köszönjük.

dr. Mészáros Zoltán
jegyző