Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus járvány miatt a Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel. 

Személyes ügyintézés csak előzetes egyeztetést követően (telefonon, vagy e-mailben) a pontosan meghatározott időpontban lehetséges. A kapcsolattartás telefonon, vagy e-mailben történik. Az ügyintézés esetében kérjük válasszák a hivtalos (ügyfélkapus, cégkapus) elektronikus ügyintézési módot. Amennyiben ez nem megoldott az ügyintézővel egyeztetett módon, akár e-mailben vagy telefonon is lehetséges az ügyintézés, amennyiben ezt az ügy típusa engedi.
Bővebben a témáról IDE kattintva olvashat.
Az olyan dokumentumok számára, melyek elektronikus úton nem küldhetőek be, vagy az ügyfélnek erre nincs lehetősége, kihelyezésre került egy doboz az ügyfélszolgálati bejáratnál (az épületen belül), melybe lezárt borítékban bedobható, továbbítható a dokumentum. 
Az ügyintézők közvetlen elérhetőségét az alábbi linkekre kattintva találják meg:

Adó ügyek
Pénzügyek
Hatósági ügyek
Szociális ügyek
Anyakönyvvezető
Közterület-felügyelő

Központi telefonszámunk: 06 24 517 260
Polgármesteri kabinet: 06 24 517 260 / 102 mellék
Jegyzői kabinet: 06 24 517 270
Az intézkedések visszavonásig érvényesek.
Megértésüket és közreműködésüket köszönjük.

dr. Mészáros Zoltán
jegyző