temp vid loop

Ügyfélfogadási rend változása

  • Tisztelt Ügyfeleink!
  • Ügyfélszolgálat
  • Ügyintézők
  • Főépítész
  • Pénztár

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az energiaköltségek racionalizálása érdekében a Halásztelki Polgármesteri Hivatal (2314 Halásztelek, Kastély park 1.) nyitvatartása és általános ügyfélfogadási rendje 2023. április 1. napjától a következők szerint változik:

Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30
Csütörtök 7:30 - 12:00 / 13:00 - 15:30
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 8:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök 8:00 - 12:00
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Zárva
Szerda 8:00 - 11:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva

A Maxeron Kft. a hét közepén megkezdi a Halásztelek, 2704 hrsz-ú ingatlan (Reálszisztéma Kft.) áramellátását. A cég a kivitelezés során szakaszosan felbontja a járda szélét, hogy a terveknek megfelelően lefektesse a földkábelt. A munkák során a gyalogos közlekedés, illetve a kerékpáros közlekedés biztosított lesz.

Az Önkormányzat az E.ON Hungária Zrt.-vel tárgyalásokat kezdeményezett a járdaszakasz helyreállításáról, melynek eredményeként az Önkormányzat hozzájárulásának köszönhetően a járda teljes szélességében aszfaltborítást fog kapni, így a II. Rákóczi Ferenc úti járda 200 méter hosszan megújul.

A kivitelezéssel járó kellemetlenségért elnézést kérünk!