temp vid loop

Ügyfélfogadási rend változása

  • Tisztelt Ügyfeleink!
  • Ügyfélszolgálat
  • Ügyintézők
  • Főépítész
  • Pénztár

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az energiaköltségek racionalizálása érdekében a Halásztelki Polgármesteri Hivatal (2314 Halásztelek, Kastély park 1.) nyitvatartása és általános ügyfélfogadási rendje 2023. április 1. napjától a következők szerint változik:

Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30
Csütörtök 7:30 - 12:00 / 13:00 - 15:30
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 8:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök 8:00 - 12:00
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Zárva
Szerda 8:00 - 11:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva

Cím: 2314 Halásztelek, Kastély park 1.
Telefon: 06 24-517-260
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Vella Zoltán
Városfejlesztés
Vella Zoltán
irodavezető
0624-517-260
120-as mellék
0620-318-6179
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 
Debreczeniné Bélay Mariann
Városfejlesztés
Debreczeniné Bélay Mariann
beruházási ügyintéző
0624-517-260
120-as mellék
0620-382-5297
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 
Hudák Adrienn
Városfejlesztés
Hudák Adrienn
beruházási ügyintéző
06 24 517-270 
 
 
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 


Az Önkormányzat beruházási döntéseinek előkészítése, igények felmérése, dokumentációk összeállítása, döntési javaslatok, előterjesztések előkészítése,

  • A beruházásokhoz, fejlesztésekhez kapcsolódó közbeszerzési eljárások előkészítése, lefolytatásának megszervezése,
  • Éves közbeszerzési terv összeállítása, végrehajtásának megszervezése,
  • Éves közbeszerzési statisztika összeállítása,
  • Pályázatfigyelés, pályázatelőkészítés,
  • A pályázatmegvalósítás ütemezéséhez igazodóan a támogatások lehívása, a szükséges dokumentáció összeállítása;
  • A projekt zárásával kapcsolatos feladatok elvégzése, 
  • Záródokumentáció elkészítése,
  • Projekt ellenőrzésekben közreműködés,
  • Beruházásokhoz kapcsolódó szerződések előkészítése,
  • Beruházások, és a hozzájuk kapcsolódó pályázatok szakmai vezetése, felügyelete, koordinálása,

A Városfejlesztési iroda feladatainak fellsorolása nem teljeskörű, a feladatok teljes listája a Halásztelek Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában található