temp vid loop

Ügyfélfogadási rend változása

  • Tisztelt Ügyfeleink!
  • Ügyfélszolgálat
  • Ügyintézők
  • Főépítész
  • Pénztár

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az energiaköltségek racionalizálása érdekében a Halásztelki Polgármesteri Hivatal (2314 Halásztelek, Kastély park 1.) nyitvatartása és általános ügyfélfogadási rendje 2023. április 1. napjától a következők szerint változik:

Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30
Csütörtök 7:30 - 12:00 / 13:00 - 15:30
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 8:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök 8:00 - 12:00
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Zárva
Szerda 8:00 - 11:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva

Az előző évekhez hasonlóan, 2020. novemberében is sor kerül a „Társasházak napja” elnevezésű konzultációs napra, melynek célja, hogy a társasházak, lakóközösségek számára széleskörű tájékoztatást kaphassanak a követendő tűzmegelőzési szabályokkal kapcsolatban. A Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Érd Katasztrófavédelmi Kirendeltségének alábbi tájékoztatóját ajánljuk szíves figyelmükbe:

„Tisztelt társasházak, lakóközösségek!

Érd Katasztrófavédelmi Kirendeltség 2030 Érd, Fehérvári út 79/A. szám alatt, 2020. év november 11-én, 16-án, 18-án és 23-án konzultációs lehetőséget biztosít a társasházak tűzvédelmi - tűzmegelőzési előírásaival, használati szabályaival kapcsolatban. A személyes részvételi szándék előzetes regisztrációhoz kötött, melyet az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen tehetnek meg. Személyes részvétel esetén kötelező a kéz fertőtlenítése és maszk viselése.Telefonon történő szóbeli tájékoztatás a 23/524-570 telefonszámon lehetséges.”