- Cím: 2314 Halásztelek, Kastély park 1.
- Telefon: 06 24-517-260
- Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A tájékoztatókat és a nyomtatványokat ITT találja
Kalóczkai Tímea anyakönyvvezető 0624-517-260 104-es mellék 0620-457-3803 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Kardos Péter hatósági ügyintéző 06 24 517-260 128-as mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Kis Gábor Önkormányzati Rendészet 0620-401-7653 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Tóth Csaba hatósági előadó 0624-517-260 118-as mellék 06-20-611-4418 (munkaidőn túl, szabadság alatt nem minden esetben elérhető ezen a számon) Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. dr. Hodászi Áron aljegyző, hatósági irodavezető 06 24 517-260 /103 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Balogh Lajosné igazgatási előadó, szociális ügyintézés 06 24 517-260 / 125 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Igazgatási feladatok:
- ellátja az üzletek működésével, a telephely-engedélyezéssel, a rendezvénytartási engedélyek kiadásával, valamint a szálláshelyek nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat,
- hagyatéki ügyintézéssel,
- birtokvédelemmel kapcsolatos feladatokat, környezetvédelmi hatósági feladatokat (fakivágás, vízgazdálkodás, zaj- és rezgésvédelem stb.),
- állattartással kapcsolatos feladatokat ellátja,
- ellátja továbbá a gyermekvédelem és szociális igazgatás körébe tartozó feladatokat
- hagyatéki leltárt vesz fel, illetve a hagyatékról – törvényben meghatározott esetekben adatszolgáltatást nyújt,
- közreműködik az egészségügyi és szociális területre vonatkozó önkormányzati elképzelések, koncepciók kidolgozásában – összhangban a területi elképzelésekkel –azok megvalósításában, koordinációjában,
- közreműködik a feladatkörét érintő testületi, bizottsági előterjesztések, rendelettervezetek kidolgozásában, végrehajtásának ellenőrzésében, azokról valóbeszámolás előkészítéséről,
- segíti Halásztelek Város Önkormányzat Szociális Bizottságának munkáját, ellátja annak adminisztrációját,
- gondoskodik a gyermekvédelmi kedvezmény megállapításáról,
- gondoskodik a hátrányos helyzetű (HH) és a halmozottan hátrányos helyzetű (HHH) gyermekek helyzetének megállapításáról,
- gondoskodik a települési támogatásról,
- gondoskodik a természetbeni települési támogatásról,
- gondoskodik a köztemetéssel kapcsolatos teendőkről,
- gondoskodik az országos nyilvántartások vezetéséről,
- kezeli a szociális igazgatás adminisztrációs rendszert- gondoskodik a szociális nyilvántartással összefüggésben lévő igazolások kiadásáról (védendő fogyasztó, fiatalok életkezdési támogatása),
- gondoskodik más társhatóság részére történő környezettanulmány elkészítéséről,
- ellátja a Polgári Törvénykönyvvel (birtokháborítás, birtokvita, talált tárgyak stb.), kapcsolatos feladatokat,
- ellátja az állategészségüggyel kapcsolatos feladatokat, különösen a veszélyes ebekkel kapcsolatos feladatokat,
- ellátja a növényvédelmi, növény-egészségügyi hatósági feladatokat, különösen a parlagfű irtással kapcsolatos teendőket,
- ellátja a fás szárú növények védelmével, a fakivágások engedélyezésével kapcsolatos feladatokat,
- ellátja a zenés-táncos rendezvények engedélyezésével kapcsolatos feladatokat
- ellátja a zaj-és rezgésvédelemmel kapcsolatos feladatokat,
- ellátja az ipari igazgatással kapcsolatos feladatokat, különösen a telepengedélyezési eljárásokat,
- ellátja a környezet- és természetvédelemmel, a hulladékgazdálkodással kapcsolatos önkormányzati feladatok szakmai irányítását, felügyeletét, ellenőrzi a környezeti és természetvédelmi előírások betartását
- ellátja a kereskedelmi, vásári, piaci, fogyasztóvédelmi, szálláshely szolgáltatási igazgatási feladatokat, az ASP szakrendszer használatával,
- adó- és értékbizonyítványt állít ki hagyatéki eljáráshoz, bírósági végrehajtó megkeresésére és ügyfél kérésére,
- részt vesz az összefüggő feladatok végzésében, szervezésében, adatszolgáltatások teljesítésében,
- ellátja az anyakönyvezéssel és házasságkötéssel, állampolgársági esküvel kapcsolatos feladatokat
- ellátja az anyakönyvi eljárással kapcsolatos feladatokat (halotti anyakönyvi eljárás, hazai anyakönyvezés, házasságkötés, házassági névmódosítás, névváltoztatás),
- ellátja a Központi Címregiszter működtetésével, ezen belül a címmegállapítással és a címnyilvántartás vezetésével kapcsolatos feladatokat,- tevékenysége során kezeli az ASP hagyatéki szakrendszert, az ASP iparker és iratkezelő szakrendszereket, ASP űrlap szakrendszer, a KSH Elektra, TAKARNET, Céginfo, Jogtár programokat, alkalmazásokat,
- ellátja a méhész nyilvántartás vezetését és a szúnyoggyérítésről történő értesítést
- zajtérkép és a központi zajtérkép alapján készített Intézkedési Terv elkészítésének koordinálását
- gondoskodik a területét érintő KSH adatszolgáltatásról
- közútkezelői-, tulajdonosi-, munkakezdési hozzájárulások kiadása
- útellenőri feladatok; útügyi eljárások (-felszólítás, eljárás kezdeményezése)
- ellátja a közterület-felügyelettel kapcsolatos feladatokat
- felügyeli és ellenőrzi a város közterület használatának rendjét, közterületi engedélyhez kötött tevékenységek végzését, és a köztisztaságról szóló rendelkezések betartását, részt vesz a település közrend, közbiztonságának fenntartásában,
- ellátja a települési közbiztonsági háló működésével kapcsolatos feladatokat,
- kiadja és ellenőrzi a közterület használati engedélyeket,
- gondoskodik az állattartás rendjének fenntartásáról, közreműködik ebrendészeti feladatok ellátásáról, ellátja a vadászattal kapcsolatos feladatokat,
- részt vesz az önkormányzati vagyon védelmével összefüggő feladatok ellátásában,
- közreműködik a térfigyelő kamerarendszerrel kapcsolatos feladatok ellátásában,
- közreműködik a katasztrófavédelemmel, ár-és belvízvédekezéssel, védelmi igazgatással
Ügytipus:
- Közterület használati engedély: Akkor kell kérelmezni, amikor az ingatlan nyilvántartásban közterületként meghatározott területen olyan tevékenységet kívánunk folytatni, amellyel a közterületet átmenetileg magáncélra használjuk fel.
- Anyakönyvi kivonat kiállítása iránti kérelem:
- Bejegyzett élettársi kapcsolt létesítése
- Halotti anyakönyvvezetés
- Házassági névváltozás, névváltoztatás
- Gyermekvédelmi kedvezmény megállapítása
- Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzet megállapítása
- Hagyatéki eljárás
- Telepengedélyezési eljárás
- Működési engedély és bejelentés köteles kereskedelmi tevékenység
- fakivágás engedélyezése