temp vid loop

Ügyfélfogadási rend változása

  • Tisztelt Ügyfeleink!
  • Ügyfélszolgálat
  • Ügyintézők
  • Főépítész
  • Pénztár

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az energiaköltségek racionalizálása érdekében a Halásztelki Polgármesteri Hivatal (2314 Halásztelek, Kastély park 1.) nyitvatartása és általános ügyfélfogadási rendje 2023. április 1. napjától a következők szerint változik:

Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30
Csütörtök 7:30 - 12:00 / 13:00 - 15:30
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 8:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök 8:00 - 12:00
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Zárva
Szerda 8:00 - 11:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva

Tisztelt Halásztelki Lakosok!

A Polgármesteri Hivatalban 2020. május 25-től ismét lehetőség van a szokásos ügyfélfogadási időben a személyes ügyintézésre is.

A személyes ügyintézés ideje alatt a maszk, vagy arcot takaró sál (kendő) viselése kötelező, valamint a másfél méteres védőtávolság betartása, így előfordulhat, hogy a kisebb méretű irodákban az ügyintézők egyszerre csak egy ügyfelet tudnak fogadni.

Kérjük, hogy a személyes ügyfélfogadás gördülékeny és biztonságos visszaállítása érdekében telefonon egyeztessenek időpontot, ezzel elkerülhető a felesleges várakozás is.

Az ügyintézők közvetlen elérhetőségét az alábbi linkekre kattintva találják meg:

Adó ügyek
Pénzügyek
Hatósági ügyek
Szociális ügyek
Anyakönyvvezető
Közterület-felügyelő

Központi telefonszámunk: 06 24 517 260
Polgármesteri kabinet: 06 24 517 260 / 102 mellék
Jegyzői kabinet: 06 24 517 270

Megértésüket és közreműködésüket köszönjük.

dr. Mészáros Zoltán
jegyző