temp vid loop

Ügyfélfogadási rend változása

  • Tisztelt Ügyfeleink!
  • Ügyfélszolgálat
  • Ügyintézők
  • Főépítész
  • Pénztár

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az energiaköltségek racionalizálása érdekében a Halásztelki Polgármesteri Hivatal (2314 Halásztelek, Kastély park 1.) nyitvatartása és általános ügyfélfogadási rendje 2022. november 21. napjától a következők szerint változik:

Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Zárva
Szerda 8:00 - 11:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva

Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2023. december 21. napja (8.00 – 16.30 óráig)
Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2023. január 2. napja (8.00 – 18.00 óráig)

Tisztelt Halásztelki Lakosok! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Halásztelki Polgármesteri Hivatal Hatósági Irodája halaszthatatlan anyakönyvi ügyekben (a helyi halálesetek bejelentése és anyakönyvezése érdekében) 2022. december 27. és december 30. között 10.00 és 12.00 óra között telefonon ügyeletet tart a hozzátartozók és a temetkezési szolgáltatók számára.

Egyéb anyakönyvi ügyekben az ügyintézés ügyfélfogadási időben történik.   
Bejelentés és időpont egyeztetés céljából kérjük keressék a Hivatal Anyakönyvvezetőjét: Kalóczkai Tímea 06-20/457-3803

Megértésüket és türelmüket köszönjük!