temp vid loop

Ügyfélfogadási rend változása

  • Tisztelt Ügyfeleink!
  • Ügyfélszolgálat
  • Ügyintézők
  • Főépítész
  • Pénztár

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az energiaköltségek racionalizálása érdekében a Halásztelki Polgármesteri Hivatal (2314 Halásztelek, Kastély park 1.) nyitvatartása és általános ügyfélfogadási rendje 2023. április 1. napjától a következők szerint változik:

Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30
Csütörtök 7:30 - 12:00 / 13:00 - 15:30
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 8:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök 8:00 - 12:00
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Zárva
Szerda 8:00 - 11:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva

A koronavírus megfékezésének érdekében Halásztelek Város Önkormányzata is segíteni kíván a 70 év feletti halásztelki lakosoknak Család és Gyermekjóléti Szolgálatán keresztül. 

Kérjük, hogy akik igényt tartanak a segítségére, ezt
a +36-20-431-6219-es telefonszámon
vagy
emailben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen jelezzék.

A fenti elérhetőségeken a név, lakcím és telefonszám megadását követően kérhetnek segítséget az idősek a településen történő bevásárlásban, gyógyszerek kiváltásában és felírtatásában.
Azon lakosok jelentkezését is a fenti elérhetőségek valamelyikén várjuk, akik munkájukkal önkéntesen hozzá kívánnak járulni az idősek megsegítésén.
Kérjük, hogy csak olyan személyek jelentkezzenek, akik nem tartoznak a veszélyeztetett korosztályba, - egészségügyi kategóriába.

Vigyázzunk egymásra és tartsuk be a vírussal kapcsolatos védekezési előírásokat!

2020. március 23.
Szabó Tibor
polgármester

idosek segitese

TÁJÉKOZTATÁS

Tisztelt Lakosok!

A COVID-19 vírus miatt kialakult veszélyhelyzetre való tekintettel a zöldhulladék elszállítása, mely a Németh Ferenc Sportcentrum területe elől, minden hónap utolsó péntek délutánján történik, március, április hónapban szünetel.

A zöldhulladék újra elszállításának folytatásáról a Halásztelki Hírmondóban illetve a hivatalos honlapon tájékoztatni fogjuk a lakosságot.
Megértésüket köszönöm,

Halásztelek, 2020. 03. 23.

Szabó Tibor

Polgármester

zoldhulladek

A COVID-19 vírus terjedésének megelőzése érdekében

2020. március 18. napjától

a halásztelki játszóterek, a Németh Ferenc Sportcentrum épülete és a hozzá tartozó külső terület határozatlan ideig zárva tart.

jatszotes zarva

A 45/2020. (III.14.) Korm. rendelet 2. § értelmében Halásztelek Város Polgármestere elrendeli a bölcsődei, óvodai ellátás szüneteltetését 2020.03.17-től határozatlan időre.

Az önkormányzati intézmények esetében a kapcsolattartás az alábbiak szerint zajlik:

A Halásztelki Tündérkert Óvoda esetében az eddig szokásos módon, a csoportok zárt oldalain fogják a pedagógusok az új információkat, esetleges változásokat közölni. A szülők esetleges probléma esetén ezekben a csoportokban jelezhetik a pedagógusok felé kérésüket.

A Tündérpalánta Bölcsőde ügyeleti ellátást biztosít azon gyermekek számára, akiknek szülei közszolgáltatási feladatokat látnak el (egészségügyben, rendvédelmi szervnél, katasztrófavédelemnél, tömegközlekedést biztosító cégnél dolgoznak), továbbá azon gyermekek részére, akik felügyeletét csak nagyszülők / idős hozzátartozókkal tudnák a szülők biztosítani. Az ügyelet ideje alatt 7-17 óráig, illetve szükség szerint tartanak nyitva. Kérjük, hogy ügyeleti igényüket hivatalos elérhetőségeink valamelyikén jelezzék számunkra!

Az ügyeleti időszakra március 17-től nem kell étkeztetési- és gondozási térítési díjat fizetni azon gyermekek után, akik nem veszik igénybe az ügyeleti ellátást. A már befizetett térítési díjak a nyitás után jóváírásra fognak kerülni.

A Halásztelki Humánszolgáltató Központ további tájékoztatóját a Bővebben gombra kattintva olvashatja.