A 45/2020. (III.14.) Korm. rendelet 2. § értelmében Halásztelek Város Polgármestere elrendeli a bölcsődei, óvodai ellátás szüneteltetését 2020.03.17-től határozatlan időre.
Az önkormányzati intézmények esetében a kapcsolattartás az alábbiak szerint zajlik:
A Halásztelki Tündérkert Óvoda esetében az eddig szokásos módon, a csoportok zárt oldalain fogják a pedagógusok az új információkat, esetleges változásokat közölni. A szülők esetleges probléma esetén ezekben a csoportokban jelezhetik a pedagógusok felé kérésüket.
A Tündérpalánta Bölcsőde ügyeleti ellátást biztosít azon gyermekek számára, akiknek szülei közszolgáltatási feladatokat látnak el (egészségügyben, rendvédelmi szervnél, katasztrófavédelemnél, tömegközlekedést biztosító cégnél dolgoznak), továbbá azon gyermekek részére, akik felügyeletét csak nagyszülők / idős hozzátartozókkal tudnák a szülők biztosítani. Az ügyelet ideje alatt 7-17 óráig, illetve szükség szerint tartanak nyitva. Kérjük, hogy ügyeleti igényüket hivatalos elérhetőségeink valamelyikén jelezzék számunkra!
Az ügyeleti időszakra március 17-től nem kell étkeztetési- és gondozási térítési díjat fizetni azon gyermekek után, akik nem veszik igénybe az ügyeleti ellátást. A már befizetett térítési díjak a nyitás után jóváírásra fognak kerülni.
A Halásztelki Humánszolgáltató Központ további tájékoztatóját a Bővebben gombra kattintva olvashatja.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus járvány miatt a Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel.
Személyes ügyintézés csak előzetes egyeztetést követően (telefonon, vagy e-mailben) a pontosan meghatározott időpontban lehetséges. A kapcsolattartás telefonon, vagy e-mailben történik. Az ügyintézés esetében kérjük válasszák a hivtalos (ügyfélkapus, cégkapus) elektronikus ügyintézési módot. Amennyiben ez nem megoldott az ügyintézővel egyeztetett módon, akár e-mailben vagy telefonon is lehetséges az ügyintézés, amennyiben ezt az ügy típusa engedi.
Bővebben a témáról IDE kattintva olvashat.
Az olyan dokumentumok számára, melyek elektronikus úton nem küldhetőek be, vagy az ügyfélnek erre nincs lehetősége, kihelyezésre került egy doboz az ügyfélszolgálati bejáratnál (az épületen belül), melybe lezárt borítékban bedobható, továbbítható a dokumentum.
Az ügyintézők közvetlen elérhetőségét az alábbi linkekre kattintva találják meg:
Adó ügyek
Pénzügyek
Hatósági ügyek
Szociális ügyek
Anyakönyvvezető
Közterület-felügyelő
Központi telefonszámunk: 06 24 517 260
Polgármesteri kabinet: 06 24 517 260 / 102 mellék
Jegyzői kabinet: 06 24 517 270
Az intézkedések visszavonásig érvényesek.
Megértésüket és közreműködésüket köszönjük.
dr. Mészáros Zoltán
jegyző
HÉTFŐ: |
14:00 – 18:00 |
KEDD: |
8:00 – 12:00 |
SZERDA: |
15:00 - 19:00 |
CSÜTÖRTÖK: |
8:00 - 12:00 |
PÉNTEK: |
10:00 – 14:00 |
(2314 Halásztelek, Kisgyár u. 37. szám alatti rendelőben)
HÉTFŐ: |
15:00 – 17:00 |
KEDD: |
8:00 – 10:00 |
SZERDA: |
15:00 - 19:00 |
CSÜTÖRTÖK: |
8:00 - 12:00 |
PÉNTEK: |
10:00 – 14:00 |
(2314 Halásztelek, Kisgyár u. 37. szám alatti rendelőben)
HÉTFŐ: |
15:00 – 17:00 |
KEDD: |
8:00 – 12:00 |
SZERDA: |
15:00 - 17:00 |
CSÜTÖRTÖK: |
8:00 - 12:00 |
PÉNTEK: |
10:00 – 12:00 |
(2314 Halásztelek, Kisgyár u. 37. szám alatti rendelőben)
HÉTFŐ: |
15:00 – 17:00 |
KEDD: |
8:00 – 12:00 |
SZERDA: |
15:00 - 17:00 |
CSÜTÖRTÖK: |
8:00 - 12:00 |
PÉNTEK: |
10:00 – 14:00 |