temp vid loop

Ügyfélfogadási rend változása

  • Tisztelt Ügyfeleink!
  • Ügyfélszolgálat
  • Ügyintézők
  • Főépítész
  • Pénztár

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az energiaköltségek racionalizálása érdekében a Halásztelki Polgármesteri Hivatal (2314 Halásztelek, Kastély park 1.) nyitvatartása és általános ügyfélfogadási rendje 2023. április 1. napjától a következők szerint változik:

Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30
Csütörtök 7:30 - 12:00 / 13:00 - 15:30
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 8:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök 8:00 - 12:00
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Zárva
Szerda 8:00 - 11:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva

Tisztelt Halásztelkiek!

Szabó Tibor polgármester sikeres egyeztetést folytatott az ARIES NKft.-vel, és megállapodás született arról, hogy a lakosság számára az idei évtől már NÉGY alkalommal nyílik lehetőség a zöldhulladék díjmentes elszállíttatására. Komoly előrelépést sikerült elérni a korábbi évekhez képest.

Fontos, hogy továbbra is csak kizárólag az „ARIES" NKft. ügyfélszolgálatán és a cégünkkel szerződésben álló üzletekben forgalmazott biológiailag lebomló, átlátszó, zöld színű Aries felirattal rendelkező, 110 liter űrtartalmú biohulladék gyűjtő zsák alkalmazásával történik a zöldhulladék elszállítása.

Az alábbiakban olvashatják az ARIES NKft. telkes közleményét:

Tisztelt Ügyfeleink!

A lakosság érdekeit szem előtt tartva az ARIES NKft. Halásztelek Város Önkormányzatával együttműködve megváltoztatja a zöldhulladék begyűjtésének gyakoriságát, a település tisztaságáról és hulladékgazdálkodás szabályairól szóló rendelete módosítását követően az alábbiak szerint.

A halásztelki lakosok számára a korábbi években megszokott egy helyett ettől az évtől négy alkalommal nyílik lehetőség a háztartásokban keletkező zöldhulladék házhoz menő rendszerben történő, díjmentes leadására.

2021. évben az alábbi időszakokban végzi társaságunk Halásztelek területén a háztartásokban keletkező zöldhulladék házhoz menő rendszerben történő begyűjtését.

• 2021. május 3-tól 7-ig (a rendes hulladékszállítás napján)

• 2021. július 26-tól 30-ig (a rendes hulladékszállítás napján)

• 2021. szeptember 20-tól 24-ig (a rendes hulladékszállítás napján)

• 2021. december 4-én. (szombaton)

A házhoz menő rendszerben történő begyűjtéseken túl a lakossági zöldhulladékot tárgyév március, április, június, augusztus, október és november hónapok utolsó pénteki napján díjmentesen lehet elhelyezni a Sportpályánál 14.30-17.30 óra között a kihelyezett konténerekben, vagy hulladékgyűjtő célgépekben.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a Dél-Pest Megyei Régióban a közszolgáltató ÉTH NKft.-vel szerződésben álló komposztáló üzemek Társaságunktól nem veszik át a zsákban gyűjtött zöldhulladékot csak és kizárólag abban az esetben, ha az biológiailag lebomló zsákban került elhelyezésre.

A fentiekben leírtaknak megfelelően, valamint a rendeleti előírásokkal összhangban a zsákolható zöldhulladék elszállítása kizárólag az „ARIES" NKft. ügyfélszolgálatán és a cégünkkel szerződésben álló üzletekben forgalmazott biológiailag lebomló, átlátszó, zöld színű Aries felirattal rendelkező, 110 liter űrtartalmú biohulladék gyűjtő zsák alkalmazásával történik  Továbbá az ágakat, gallyakat egy méteres darabokban kötegelve kérjük kihelyezni.

A fentieken túl felmerülő igény esetén a lakosság számára lehetőség van a zöldhulladék kukaedényzetben történő gyűjtésére, mely célra kizárólag 120 l-es Barna színű, vagy „Zöldhulladék” felirattal ellátott kukák alkalmazhatóak. Ez esetben a gyűjtőedényeket az ingatlantulajdonosoknak kell beszerezniük.

Tisztelt Halásztelki Polgárok!

Szabó Tibor polgármester Nagy Barnabás alpolgármester társaságában aláírta az Enerin Világítástechnikai Korlátolt Felelősségű Társasággal a „Halásztelek Város Korszerűsített közvilágítási rendszer bérlete és üzemeltetése” tárgyú közbeszerzési szerződést. A nyílt közbeszerzési eljárás során, a társaság ajánlata tartalmazta a legalacsonyabb árat és az ajánlattevő képes és alkalmas a szerződés teljesítésére.

A részletes kiviteli tervek elkészültét követően várhatóan április végén megkezdődik a teljes közvilágítási-hálózat lámpacseréje.

A korábbi elavult lámpatesteket új, korszerű LED technikával szerelt világítótestekre szereli át a kivitelező. A tervek szerint a kivitelező május végére befejezi a szerelési munkálatokat.

Az energia megtakarításon alapuló beruházásnak köszönhetően, a jelenlegi lámpatestek számát több, mint 30 %-al tudjuk megnövelni, így jelentős lámpasűrítés lesz a meglévő villanyoszlop hálózaton.

A korszerűsítés megvalósítása ütemezetten fog megtörténni, tehát ahol a kivitelező leszereli a régi lámpatesteket, ugyanazon a napon még felszereli új LED lámpákat, így biztosítja a folyamatos közvilágítást.

A LED-es világítótestek nemcsak energiatakarékosabbak, hanem a korábbi lámpákhoz képest erősebb és koncentráltabb fényt tudnak, biztosítani, ezáltal a közlekedés biztonságosabbá válik közútjainkon. Fontos megjegyezni, hogy az elavult régi lámpák igen nagy szórással és fényveszteséggel működtek, tehát nemcsak az utat világították meg, hanem egyes helyeken az ingatlanok előkertjét is. Ez a helyzet jelentősen meg fog változni, hiszen a közvilágítás alapvető célja a közút megvilágítása. Az új, korszerű lámpák arra vannak kifejlesztve, hogy kifejezetten az utat világítsák meg.

A továbbiakban folyamatosan tájékoztatjuk Önöket a kivitelezés üteméről.

Észrevételeikkel, kérdéseikkel kapcsolatban keressék bizalommal munkatársunkat, Vella Zoltánt a 06-20/318-6179 mobiltelefonszámon, illetve a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

Tisztelt Halásztelkiek!

Halásztelek Város Önkormányzata állásfoglalást és tájékoztatást kért a Fővárosi Vízművektől hetekkel ezelőtt a Duna-part látogathatóságával kapcsolatban. A Vízművek közleményét az alábbiakban olvashatják:

Továbbra sem látogathatók a vízbázisvédelmi területek.

Középpontban az ivóvízellátás biztonságának védelme.

A Fővárosi Vízművek, tekintettel a Magyarországon továbbra is fennálló járványügyi készültségre és mérlegelve azt a felelősséget, amit kétmillió ember biztonságos ivóvízellátása jelent, fenntartja az ivóvízbázisok lezárását.

Ezekre a területekre kizárólag társaságunk munkatársai és a megbízásunkból munkát végzők léphetnek be. Kirándulás, kerékpározás, egyéb szabadidős tevékenység céljából a védett szakaszok továbbra sem látogathatók.

Köszönjük a védterületeinken élők és az azt rendszeresen látogatók eddigi és jövőbeni együttműködését, és kellemes időtöltést kívánunk a Duna egyéb, nem védett partszakaszain.

Tisztelt Érdekelt!

Tájékoztatom, hogy Halásztelek Város Önkormányzata részlegesen módosítani kívánja a jelenleg hatályos településrendezési eszközeit a Katalin utca László utca és Akácos utca közötti szakaszára vonatkozóan. .

A veszélyhelyzet ideje alatt egyes településfejlesztési, településrendezési és településkép-védelmi szabályok eltérő alkalmazásáról szóló 546/2020. (XII.2.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a partnerségi egyeztetés elektronikus úton kerül lefolytatásra.

Fentiek alapján kérjük, hogy a tervezettel kapcsolatos véleményüket, javaslatukat, észrevételüket a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre, vagy a Polgármesteri Hivatal postai címére - 2314 Halásztelek, Kastély park 1. - juttassák el a megadott határidőn belül.

A teljes dokumentum IDE kattintva elérhető

Javaslatot, észrevételt tenni, illetve véleményt nyilvánítani a megadott véleményezési határidőben kizárólag a véleményezési tervdokumentációval kapcsolatban

a polgármesterhez címzett, írásban benyújtott, szövegszerű, indoklással ellátott véleményben lehet.

A Partnerségi véleménynyilvánítás határideje:

2021. 03. 11-től – 2021. 03. 25-én éjfélig

Tisztelettel várjuk a közreműködni kívánók véleményét!
 
Szabó Tibor sk.
polgármester

A HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI SZEMÉLYES ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁINK, illetve átrakó-állomásunk ZÁRVA TARTANAK

Tisztelt Ügyfeleink!

A védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Kormány rendelet értelmében a személyes megjelenést igénylő szolgáltatás céljára szolgáló helyiség vagy helyszín köteles zárva tartani. A jogszabályi előírásoknak megfelelően 2021. március 8-ától az ”ARIES” Nonprofit Kft. hulladékgazdálkodási személyes ügyfélszolgálati irodái további rendelkezésig zárva tartanak, illetve ez idő alatt az átrakó-állomásunkon eseti hulladékok fogadása is szünetel.

A rendelet szerint a már foglalt időponttal rendelkező ügyfeleinket sem áll módunkban fogadni, ezért kérjük, hogy a korlátozások feloldását követően időpont foglalási igényüket ismételten jelezni szíveskedjenek.

Kérjük, hogy ügyeiket telefonon, vagy emailen intézzék.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

ARIES NKft.