temp vid loop

Ügyfélfogadási rend változása

  • Tisztelt Ügyfeleink!
  • Ügyfélszolgálat
  • Ügyintézők
  • Főépítész
  • Pénztár

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az energiaköltségek racionalizálása érdekében a Halásztelki Polgármesteri Hivatal (2314 Halásztelek, Kastély park 1.) nyitvatartása és általános ügyfélfogadási rendje 2023. április 1. napjától a következők szerint változik:

Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Szerda 7:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30
Csütörtök 7:30 - 12:00 / 13:00 - 15:30
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 8:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 8:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök 8:00 - 12:00
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:00
Kedd Nincs ügyfélfogadás
Szerda 13:00 - 16:30
Csütörtök Nincs ügyfélfogadás
Péntek Nincs ügyfélfogadás
Hétfő 13:00 - 17:30
Kedd Zárva
Szerda 8:00 - 11:00 / 13:00 - 16:00
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva

Tisztelt Érdekelt!

Tájékoztatom, hogy Halásztelek Város Önkormányzata a jelenleg hatályos településrendezési eszközeit módosítani kívánja. A településfejlesztéssel, településrendezéssel és településkép-érvényesítéssel összefüggő partnerségi egyeztetés helyi szabályairól szóló önkormányzati rendelet 7.§ (1) bekezdés a)-c) pontjában foglaltak alapján a partnerségi egyeztetés előzetes tájékoztatójában

1. ismertetjük Önökkel az érintett államigazgatási szervek számára megküldött levelet,

2. közöljük a postacímet, elektronikus levélcímet, ahova az észrevételeiket megküldhetik,

3. közöljük az észrevételeik benyújtására nyitva álló határidőt

A város településrendezési eszközeinek módosításával kapcsolatos véleményüket, javaslatukat, észrevételüket a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre, vagy a Polgármesteri Hivatal postai címére - 2314 Halásztelek, Kastély park 1. - juttathatják el a 3. pontban megadott határidőn belül.

Felhívom az Érdekeltek szíves figyelmét, hogy jelen tájékoztató a veszélyhelyzet ideje alatt egyes településfejlesztési, településrendezési és településkép-védelmi szabályok eltérő alkalmazásáról szóló 546/2020. (XII. 2.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a partnerségi egyeztetés előzetes tájékoztatási szakaszának lakossági fórumát is helyettesíti.

A teljes dokumentum IDE kattintva elérhető

Javaslatot, észrevételt tenni, illetve véleményt nyilvánítani a megadott véleményezési határidőben kizárólag a véleményezési tervdokumentációval kapcsolatban

a polgármesterhez címzett, írásban benyújtott, szövegszerű, indoklással ellátott véleményben lehet.

A Partnerségi véleménynyilvánítás határideje:

2021. 03. 05-től – 2021. 03. 19-én éjfélig

Tisztelettel várjuk a közreműködni kívánók véleményét!
 
Szabó Tibor sk.
polgármester
 
 

A halászteli polgárőrök nagytakarítást végeztek a Duna-parton, megkezdték az illegális szemét felszámolását, az akció során több konténernyi hulladékot szedtek össze.

Szabó Tibor polgármester a város idei költségvetéséről nyilatkozott a Buda Környéki Televíziónak.

Az idei költségvetésről elmondta, hogy már normál költségvetés, nem válságköltségvetés, mint az elmúlt évben. A járvány miatt nem volt egyszerű összeállítani, de nagyobb tartozások nem nyomják már az önkormányzat vállát.

Az elmúlt év végén kapott kormányzati támogatással sikerült csökkenteni a város hosszútávú adósságállományát és a hitelkonstrukció átalakításával kedvezőbb törlesztési feltétel valósul meg, Az önkormányzat a kötelezettségen felül fennmaradó összeggel -ami nem banki tartozásra megy- a város fejlesztéséhez szükséges önerőt próbálja biztosítani.Szó esett az interjú során az óvodai, bölcsődei férőhelyek növelésének égető sürgősségéről, illetve egyéb fejlesztési tervekről.

Az interjú IDE kattintva megtekinthető

Interjú a Halásztelki Humánszolgáltató Központ új intézményvezetőjével, Tar-Bárczy Szilviaval.

A videóban elhangzik, hogy nem csak a bölcsőde, hanem számos egyéb terület is a Halásztelki Humánszolgáltató Központ intézménye alá tartozik, így a család- és gyermekjóléti szolgálat, házi segítségnyújtás, a szociális étkeztetés és a védőnői szolgálat is az intézmény keretei között működik.

Az interjú IDE kattintva megtekinthető

Popova Alexandra, önkormányzati képviselő asszony, a Szociális Bizottság elnöke nyilatkozott a Buda Környéki Televíziónak.

Az interjúban szó esett az idősek megsegítéséről, az idősek karácsonyi csomagjáról és az egy főre eső jövedelemhatár további emelésének tervéről, a babacsomag újragondolásáról, a családsegítőben elvégzett munkálatokról illetve -ha a vírushelyzet engedi- gyermektáborok megszervezéséről.

Az interjú IDE kattintva megtekinthető